الهم عجل لولیک الفرج
الهم عجل لولیک الفرج
الهم عجل لولیک الفرج
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط علی |

جنایت پس از سوار شدن دو دختر جوان+عکس

سه پسر جوان که در حالت مستی مرتکب قتل شده بودند با ردیابی های ویژه پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.
 
 
 

به گزارش جام جم به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، شامگاه سه شنبه 12 اردیبهشت، مأموران کلانتری 132 نبرد از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در جریان یک فقره درگیری منجر به قتل در خیابان مسلم قرار گرفتند.

با حضور مأموران در محل و تأیید خبر قتل، موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام می شود که به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات اولیه کارآگاهان از شاهدان صحنه جنایت حکایت از آن داشت که پس از سوار شدن دو دختر جوان به داخل یک دستگاه خودرو پراید، دو سرنشین یک دستگاه خودرو پژو 405 با آنها درگیر شده که سرنشینان خودرو پژو به اسامی «احمد» و «رامین» مورد اصابت ضربات چاقو قرار می گیرند که در این میان «احمد» به علت اصابت ضربات وارد شده به ناحیه سینه ، در همان محل درگیری فوت کرده و سرنشینان خودرو پراید نیز به سرعت از محل متواری می شوند.

در ادامه رسیدگی به این پرونده ، کارآگاهان با انجام تحقیقات از «رامین» موفق به شناسایی سه سرنشین خودرو پراید به اسامی «میلاد»، «حسن» و «محمد» (هر سه نفر 19 ساله) شدند که بلافاصله با شناسایی محل سکونت یکی از سرنشینان پراید به هویت «محمد.ش»، روز چهارشنبه (13 اردیبهشت) در «خیابان نبرد» دستگیر و در تحقیقات صراحتا به مشارکت در درگیری و به همراه داشتن سلاح سرد در زمان درگیری اعتراف کرد.

کارآگاهان با شناسایی هویت دو متهم دیگر پرونده ، محل های تردد این افراد را نیز در خیابان های «نبرد» و «کریمخان» تحت مراقبت های پلیسی خود قرار داده و سرانجام هر دو نفر آنها را در روز شنبه (16 اردیبهشت) دستگیر و به اداره دهم منتقل کردند.

با دستگیری «میلاد» ، وی در اعترافات خود عنوان داشت که از حدود هفت ماه پیش به دختر جوانی به هویت «مرجان» علاقه مند شده و در شب حادثه ، در حالیکه به همراه دوستان خود از مراسم جشن عروسی یکی از بستگان «حسن» در حال بازگشت بوده و زمانی که قصد ملاقات با «مرجان» را داشته، با مقتول و همراه وی (رامین) درگیر شده است.

«میلاد» در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: من به همراه دوستانم از عروسی می آمدیم که مرجان با من تماس گرفت و پس از آن، به همراه حسن و محمد به دنبال مرجان در پارک مسلم رفتیم که در آنجا «احمد» (مقتول) و دوستش از پشت سر مرا از ماشین پایین کشیدند ؛ وقتی «حسن» و «محمد» از ماشین پیاده شدند، در حالی که «محمود» و دوستش چاقو خورده بودند از روی من بلند شدند و در آن لحظه چون سرم پایین بود و لباس روی سرم کشیده شده بود متوجه نشدم که چه کسی آنها را با چاقو زده اما یک چاقوی ضامن دار در دست «حسن» و یک چاقوی دسته چوبی نیز در دست «محمد» بود.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام این خبر، گفت: در تحقیقات انجام شده از هر سه متهم پرونده و بنا به اعترافات صریح متهمان مشخص شد که هر سه متهم پرونده به علت مصرف مشروبات الکلی در هوشیاری کامل قرار نداشته اند.

سرهنگ آریا حاجی زاده گفت: هر سه متهم پرونده با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.